Igår blev jag 20.....2* ? hmm år!!!=)

Jehjh!

Dagen bjuder på fika och besök av kära vänner och släkt!

Kärleksmums med valnöts fudge var sliskigt god och favoriten hos alla!
Leilas Blueberry cheesecake mumma gott!
Apelsinsockerkakan??Hm..ja jag gillar ju inte sockerkaka men ville exprimentera med apelsinen som låg i kylen så några smakade den å sa att den var bra..liksom ok..haha
Sen lite små kakor..Kaffekakorna längst till vänster är min favorit=)
Av bejban fick jag en STOR bukett blommor!

Och ett par gooles??skidglasögon?Snowboard brillor=)?
Matchande till min nya rosa snö outfit..*Gilla*!

Ställde snällt upp på bild..Hahah brillorna pressade ned mina kinder så ser ut som en clovn när jag log=)
Nu ska jag laga lunch innan jag drar mot jobbet!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0