Sneek a Peak!!

Är så jävla sugen på att flytta..
Till markplan..Att bo högst upp utan hiss e fan jobbigt men samtidigt värt de med tanke på den underbara utsikten vi har=)
Hur kommer de sej att man oftast renoverar å gör fint å sen när man är klar så vill man flytta??
Åså börjar de om!!
Fotade lite bilder på vårt fina hem häromdagen lite renovering klart!
Mitt Senaste projekt..Lill Toan.
Före. Gult och fult.

Efter. Vitt grönt och skönt!

Köket. Fick över ta toner i oranget.

Hallen. Lite nya möbler=)


Mys Vardagsrummet.

Sov rummet. Nu inrett i lila!

Kärleksväggen=)

Bilder från några roliga stunder..

Gäst rummet är inte på börjat än men ska tapetseras om..
Men en ny byrå från Jysk har jag inköpt!
Värdelös kvalite tyvärr......=(

Nästa projekt blir lill hallen. =)



Kommentarer
Carro

Snyggt du har det :)



haha, det är riktigt hemskt att ha såhär, jag kan knappt ha på mig foppa tofflor för att dom sitter nästan för tajt :p joo, det känns som om det är nära men ändå inte.. :p vi får se.

2010-03-07 @ 13:45:16
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
a

hej skulle behöva din mejladress, ang alvin.

2010-03-11 @ 10:25:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0