Sovmorgon till kl 11

Är sjukt utvilad=)
Skönt..Men ledsen var jag imorse men de blir bättre med dagarna som går.
Gladare blev jag när postmannen plingade på med mitt paket från Gina Triqot!
Sjukt snabb leverans har dom=)
Toppen är jag mer än nöjd över

men jeansjackan hade inte långa ärmar=(
Inte heller var de tre kvarts??Eller så är man bara kort i rocken eller hur man brukar säga.

Beställade en small som dessutom var för stor..suck..Annars var den super snygg!
Ska på stan å spana idag så kanske har dom fått in den jag sett i tidning från Hm?
Köpa träningsbyxor. Det är ett MÅSTE!!
Idagens oufit inviger jag även mina nya jeans jag köpte sist jag jobbade på Lindex.
Har spanat på dom ett tag nu och nästan enbart för att jag slipper fålla dom plus att dom har dragkedja i slutet av benen så blev de ett inköp!!

Än så länge nöjd även om dom inte behövdes=)
NU ska jag promma in till stan för en fika med Maria sen måste jag shoppa mera så jag blir GLAD för en gångs skull!!!
Pöss på alla goa



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0