Hemma!!

Lagar mat och avnjuter en god ÖL!!
Blev en billig runda på stan idag..
Ja eller jag å Erik fikade varsin Kaffelatte inferno som gick lös på nära 100Spänn!!

Erkan e med i Mustach kampen=)


De e fan huseligt dyrt för att vara kaffe=)
Men ack så gott!!
Vårens första ute fika btw=)
KÖpte ett läppglans på H&M samt en eyebrown primer=)

Ett av mina favorit läppglans har tagit slut..=( Från Isa Dora.
Typ vitt fast neutralt på läpparna så Hm´s var likande fast mer rosa, får se om de funkar eller om jag depserat får leta på nätet efter de istl=)
Nu ska det avnjutas kassler från ett recept jag hittat på en blogg jag brukar följa.
Plus vitlöksbröd och en till ÖL!
Sol idag!Det gör mej Härlig och Glad=)=)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0