På min lediga Måndag...

På min lediga Måndag har jag varit till barnmorskan och tagit cell prov...
Solat lite solarium=)
Cyklat!
Städat.
Lagat massa mat.
Dressat upp och prommat till stan.

Införskaffade mej ett par svarta strand shorts till utlandet=)
Med fickor så jag rymmer med läppglanset=)HAHA
näää men stålars kan ju vara bra att ha med så vi kan köpa soldrinkar=)=)

Tidigare på kvällen var jag ut med hundarna på en nästan timmes prommis så nu ligger dom däckade!
Imorgon ska vi hälsa på Eriks bror med sambo och deras nya BEBIS!!!åså lilla Nova så klart=)
Bebis gåvor inhandlat!Check!!
Nu har vi precis sett klart filmen Avatar..
Den var bra..sen blev de typ blodbad de fick mej att må dåligt(ogillar sånt)..
Men slutet...ååååååhh så romantiskt å så jävla bäst!!

KÄÄÄÄÄRLEK!!!!!!
Nu hoppa in i bingen!
Godnatt=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0