1a November 2010


God efter middag!!!
Är ledig idag och sitter fortfarande i soffan utan smink och i morgonrocken!
Grymt härligt!
Skönt med en ledig dag utan måsten. Bara fixa lite i hemmet.
Senare ska jag till Anniz, Stefan och fira lilla Edvin som hade sitt namnkalas i lördags=)

Hallowen helgen har varit rolig!I lördags blev jag medbjuden på maskerad på fest på Tuna!
Tyvärr inga foton men jag var en sexy Häxa!!=)
Tidigare år har sett ut så här=)!..........:


2007


2008 2009?

Fredag
Enbart pimpande nails=)

Lördag





NU e de dags att ta tag i hemmets efter helgens halloween sminkningar!!=)

Pusss



Kommentarer
Therese

Brukar läsa din blogg då och då. Trist med din kille, om man läser din blogg så var det ju inget man som läsare kunde ana. Jag har ett dilemma. Jag känner en medelålders man eller kanske något äldre som är gift med en läkare och jag vet han varit otrogen i många många år med samma unga kvinna. Jag vet han älskar den unga kvinnan betydligt mer än sin fru men vilken karl lämnar sin fru. Hans fru anar inget hon tror allt är över för länge sen så även hans två vuxna pojkar. Ska jag fortsätta tiga eller berätta för hans fru med risk att sabotera för den unga kvinnan som förmodligen skulle hamna mest i kläm och hon är en sån rar tjej.

2010-11-01 @ 17:38:19
Mia

Oj fan vilket dilemma...GIvet så skulle man ju själv alltid vilja veta. Men samtidigt vet man ju aldrig som utomstående vad dom kommit överens om. Om han nu älskar den andra tjejjen och hon han så tror jag nog att sanningen kommer fram till slut!Vilken kvinna vill vara den "andra"?Och är de bara en fling så kan de ju vara onödigt att förstöra deras giftemål?

2010-11-01 @ 18:09:25
URL: http://miahh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0