Dollar stooooooooore

MIn skit braiga dag gick ju så där!
Körkortsfotot blev så där...=(
Tyget till mitt köksfönster var slut.
Och på DOllar store shoppade jag för 600 spänn till köket.
Plus allt ja hitta på Ikea som oxså var till köket gick på typ 1000kr.
Hm känns lite överdrivet=)
Men fick MASSA för pengarna!
Men kommer INTE att behålla allt men som sagt så vill jag ha gardinerna innan jag börjar pynta!
Men de e ju inte december än men de kommer att gå i rött, svart och vitt iafl=)
KÖpte ett par ljusstakar på en finsk butik som jag köpte för 25 spänn dom hittade jag nu även på Växtriket för 49:-!!vilket kap jag gjorde=)
Shoppade även en mössa på den butiken som fick invigas idag=)

Ska fota allt fint sen!Köpt nya batterier till cp kameran så några bilder till går nog att ta!
Sen blir en ny när jag får LÖN!!!!!!!!!!!!
*Kram*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0