Helgens händelser!

Fredag_
Riktigt lyckad och roligt Kläm och Känn Party hos Therese=)!!
Jobb lördag så gick hem efter elva någon gång, några beställningar senare=)
Lördag-
Sov typ 3 h under natten så va sjukt jobbigt att arbeta!Men efter arbete vare fest så bara häv i sej en Redbull vodka under smink sessionen så var ja game=)!!
Fest hos Karin och Gotland. Då vi firade han och MAri som fyller å i veckan.
Och de va även föräldrarnas första party kväll med gänget efter bebis kom till=)

Riktigt jävla kul hade vi=)
Men de han väl gå si så där 30-40 min när jag inser att någon stulit min plånbok=/..
Förmodligen tagit den på dans golvet från väskan så de va fett jävla trångt och de e rätt vanligt att de e kroppar å händer över allt!!
De e väl ingen sorg över de...fanns väl 6 tior och en Hm check i den. Korten går ju att beställa nya men de jobbiga va ju att avbryta allt roligt och börja ringa runt å spärra jävlart allt!!
Måååhhh!!!!Och fota nytt körkort var väl kanske på tiden då ja faktiskt väger en jävla massa mindre kilon nu=)
Pluff face ska ersättas av new Me=)

Jobbig grej att göra bara åså kostar de ju pengar=(.........
Nu e ja så satans trött!!!!!!Jobbat 10 h idag och efter helgens sammanlagda sömn på 6 h e jag grymt slut!
Sängen kallar!!!!!!
*puss* God natt=)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0