NaaaaaW!!!!

Kolla in mina voffsi goosingar som valpar=) Eller Donna iafl!



Lill bebis magen=)
Tingys bebis bilder finns bara i album då jag inte ägde en digital kamera på den tiden=)

Men han får vara med på ett hörn=)


Vill bara äta upp dom=)

Den här sötingen vill jag minnas var oxså rätt go=)!!hehe och galen!

Dock inte min=)..Men så himla skön bild haha


SÖT!!!!!!!!!
Hade lätt kunna fylla hela rummet men valpar just nu!!Men dom e ju så jobbiga att kiss träna=) haha
nä off to wörk!!
Tjooos!


Kommentarer
Fia

Nämen är de inte lilla Rambo :) galen å busig var han då, nu är han mest väldigt lugn å sällskapssjuk :)

2010-10-20 @ 20:52:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0