Den nya jackan från Hm

Tog en sväng ut på balkongen innan jag åkte iväg för att känna vind status..
Ja för håret!hahaa
Blev fläta upp "luggen" och nåla fast de främre håret. Annars åker ju allt in i läpparna haha halooo=)
Har sytt in min Jacka idag!Mitt första to do!!
Den var ca 10 cm för stor i midjan trots storlek 36. Men kort i ärmarna..
Knas modell men billig. Så billig att jag ides inte ens skicka tillbaka den!!
Så här fin blev den på till slut!!

Åså håret så klart=)!!!Tuperat och inbakat.


Nu ska det bakas!!! Tänkte testa mej på Lejas tekakor om jag bara har alla ingredienser hemma=)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0