Go kvällers!!!

Har laddat upp för torsdags mys!!
Skulle fota alla mina mysiga tända ljus med en flashig inställning. det gick ju så däääääär...

Tråkigt att vara själv men jag har hämtat upp hundarna från bror å Sussi så lite gos iafl=)!
Nu väntar på att jag ska bli hungri så jag får i mej nån mat.
Har varit en sjukt hektiskt dag ida. Fått tusen saker gjort, Agerat i super rapid!!!!!!!!
I Rule!
Har däremot trott att de varit fredag ida och att jag skulle jobba lördag imorrn med MAttias och planerat in de som måste fixas å hinnas.......
Skönt att inse fakta att imorrn är de Fredag och min LEDiGA DAG!!!!!!
Tror jag varit schemalagd 14 dar på streck nu om int mer så lite jobb snurrig e man allt=)

Dagens jag-

Invigt mina nya leopard skor..ÄNTLIGEN!!
Aj aj men de e skinn så dom kommer bli så mjuka å sköna!=)
Min kamera gör mej blåå..och suddig, måste nog köpa en ny snart=(..någon som har förslag på en stöt tålig??
Har en förmåga att tappa i backen=)
Nä nu blev de aldeles för mkt svammel!ska värma mej en bullens å en brö bit!
Go kväll




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0