Helgen!!!

Fredag..troligt tråkig och rastlös.....
LÖrdag= ALLSTAR!!!!!!!!!!
Middag med gänget minus tre....Hockey å bärs kan de bli bättre?=)



Mer bilder än så här blev de inte just för att jag inte fått mej nån ny kamera ännu=(
Matchen gick ju bra för luleå...Bra bord hade vi framför skärmen även om jag mest stirrade på maten som var så goooo=)
Käkade pasta Alfredo...Har för mej att de ska vara lite "sting" i den men den här var bara krämig...
Nästan för krämig den blev så bastant!
Blev tidig hemgång då jag sku upp å jobba kl 10 söndag morgon.
Men de gick an!!Nu längtar jag redan tills helgen då jag e LEDIG!!På rikt!!!
SKa festa fredag OCH LÖrdag!!!!Vin och öl...vara bakis så de sjunger om de...
När var jag ledig en helg sist?????????
Nä nu ni ska ja hopp i kläderna å gö mej fin i håret!
Krams på er



Kommentarer
sussa

Men hoja va gott me mat på Allstar, vill oxå! Men jag föredrar en rejäl stek me öl, de vore nice :)

2010-09-27 @ 11:21:12
URL: http://sussnanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0