Hemma från sjukan!!

Ja att jag inte har världens tur i livet kanske ni har märkt ni trogna följeslagare.
Ere inte de ena så ere de andra!!
Igår på jobbet märkte jag att inte allt stod rätt till i kroppen så de blev att åka till sunderby sjukhus akut mottagning där jag fick göra undersökningar och blev inlagd.
Natten har präglats av prover var och varannan timme så inte mkt till sömn har de blitt!
Men nu är jag hemma och känner mej bättre!Så ni behöver inte oroa er.
Jag överlever!
Ikväll kommer KArin hit å hänger med mej..E sjukt utmattad och behöver få i mej mat och GODIS!!
Energi med andra ord=)
Blir en film och tjej mys..
Krams på er!


Kommentarer
HeidiK

Men fy vad e de jag läser! Usch då Mia.. Tusan också! Måste få höra sen vad som hänt exakt men jag tro mig veta vad det handlar om ändå! :/ Krya på dig! puss å kram!

2010-09-18 @ 18:32:44
URL: http://www.heidihk.wordpress.com
HeidiK

Haha, han hade inte sagt nå till mig.. Frågade han nyss varför han fick agera tjej och han berttade.. Så jag hade rtt, inte alls kul.. men vill höra allt sen, fast de e tråkigheter! :/ Lika bra att vila du e viktigare än att jobba! du måste ta hand om dig själv en stund just nu, och sluta tnka på alla måsten på jobbet.. kramaaar om! <3

2010-09-18 @ 19:42:46
URL: http://www.heidihk.wordpress.com
Eve

Kroppen behöver vila ibland. Kanske blir det bra bara du lugnar tempot lite. Mys med Karin ikväll och krya på dig. KRAM

2010-09-18 @ 20:00:34
sussa

NEJ men usch så hemskt :( Hoppas du mår bra/bättre! Kramar!

2010-09-18 @ 21:45:59
URL: http://sussnanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0