Ibland bara orkar man inte..

Ibland bara orkar man inte klä upp sej!!
Att vara sjuk gör mej matt och orkes villig.
Vill ligga i sängen och mysa i mitt täcke och går inte de får jag krypa in i mina mys kläder=)

Favorit tröjjan i kamouflage från BikBok har hängt med i jag vet inte hur många år..
A-K?6år kanske??=)
För att pigga upp mitt utseende har jag idag för första gången på typ ett år använt flytande foundation och transparant löspuder på och en jävla massa solpuder!!
Lite piggare ser jag ut!!
Har även tagit en tablett jag hittade i lådan som jag har för mej e till halsen=)
E de bara jag som kastar alla lådor till tabletter och sen glömmer bort vad dom är till för?!
Nu ska ja iafl klämma lite marmelad frukost med en stor kopp the. Sen åka å köpa hundmat innan jobbet!
All info för er!!haha
HA en trevlig dag!Själv ska man försöka överleva=)!
Pöss


Kommentarer
Juha

Myskläder is the shit!! Helst ska dom vara "inkörda" till den milda grad att dom nästan faller isär!! Krya på dej miss fröken!!

2010-09-15 @ 11:39:42
lucas

Hejsan, vad göres? :)

2010-09-15 @ 12:20:38
URL: http://modegrabben.blogg.se/
lovisa

snygg du är!

2010-09-15 @ 12:45:38
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Anna-Karin

hej snygging! ;D

och jo, nog är det 04-05 alltid! ;D



Krya på dig! kram kram!

2010-09-15 @ 23:08:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0