Kuddar

Jag har en dröm...om Kuddar!!
Jag vill ha en hel kudd oas.
Jag ser kuddar i alla dess storlekar...fluff och puff...dun och täcken..
Och jag vill ha de i mitt gäst rum!
Vem vill liksom inte ha ett kudd heaven??=)...(bjuder på dej syrran)=)

Så idag tog jag tillfället i akt och fyndade billiga kuddfodral från jobbet för 30:- Styck!
Kanske inte alla i min smak men jag vistas där inne typ aldrig (gästrummet)..jag vill bara veta att jag äntligen fått min kudd säng=)
Till att börja med ser den ut så här..


De ska dit fler kuddar och överdrag=)

NU ligger jag helt avtuppad i soffan för de var helt utmattande jobbigt att byta alla överdrag.
Hjärtat slår typ hundraaaaa..
Jobbat idag sen sjukskrivningen..säkert en aningen för tidigt men jag har så mkt att göra!!!!!!!!!!!
Allt går fint föutom just återhämtningen när jag göra jobbiga saker=)
Nu ska jag hoppa in i duschen!!
Ha en bra kväll alla!!=)
Pöss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0