Nytt löshår!

Fast denna gång bara en träns med spännen så jag kan ta av och på!!
Förra löshåret var ju bara skiiit hår!
Skönt att kunna ta bort om de tovar sej=)
Budade på tradera och vann en träns i färgen kastanj för 2 KR!!!!!!!
45cm lång..Inte lika rött som mitt eget men de smälter ihop bra=)

Före

Kameran e typ cp e jag inte blå så e jag suddig..Fläckarna e concealor som jag missat sudda ut tror ja hahaha...
Försöker dölja mitt fula ärr på hakan=(...=)

Efter

Lika långt men snäppet brunare??Och så tjockare så klart=)!
Nu ska ja rulla ut mot storheden!!Kanske fynda en kamera??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0