05.00

Då slog mina vackra gröna ögon upp...
För att få de låta fint men i det verkliga så trampade hund fan över mej och på huvudet och sen vare kört..
Kunde inte somna om...
Steg upp innan babe som sku till jobbet 8..
nu e den halv nio..
Sitter i soffan med sötaste Donna som borrat ned huvudet i mina filtar..
Skit på tv så kom på att idag e de ju faktiskt LÖNING!!!
Rätt så bra en så nu har jag betalat bort ALLA räkningar..eller nu ljög jag...mattan hänger på kylen men den e ingen brådis=)
Idag ska jag träffa Fridis kl 12..Äta go lunch och shoppa lite!
Innan dess ska jag färga utväxten och raka mej=)
Funderade på att hänga med pensionärerna när kvantum öppnar men jag ORKAR INTE gå ur denna soffa än=)

Mina små gosingar=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0