AJ!!!!

Så jävla onödigt att lyckas klämma armbågen i pressen idag!!
Nu e de uppsvullen å gör satans ont!!
SOm plåster på såret drog jag med Lisen på BikBoks 50% i hela butiken erbjudande=)
Vi kom därifrån med likadana skinnjackor samt hoodies!
Att man kan vara så lika men ändå så olika=)
Jag fick även med mej hem en gulrandig farfars topp och beige guldiga diamant plopp örhängen!
Allt för 513:- om inte det är att fynda vette faaan!!Bara jackan kosta 500 Spänn annars=)


Kastar upp en bild på babe bara för att han är helt jävla underbar!!!!!!!!!!!!!!!!!=)
NU e jag ledig fredag lördag söndag!!!SEMESTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0