Balkong fint!!!

Fan det är tungt att fixa och trixa hemma!!
Tar mej en paus nu med två chokladbitar och ett glas vatten innnan jag fortsätter=)!
Glömde ta innan bild på balkongen men har iafl lagt ut en ny plast matta från Rusta 49:- med stjärnor på

samt ett nytt vitt balkong bord!
Babes skönare stolar som däremot måste få nya sittdynor(svarta) så de matchar resten=)


Mitt gamla bord får agera i grillhörnan tills vidare=)

Till påsk blire att grilla istället för påskmiddagen hos mormor då jag jobbar sent och inte hinner förbi=(=(..
Nu ska jag börja sy mina kuddfodral..hittade ett fint tyg när jag gled förbi Karins jobba=)=)
KOmmer blir en mysig vrå i vardagsrummet hoppas jag=)

Fåtöljen ska oxså kläs om..nu har den en gammal gardin på sej haha( är röd annars)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0