Beach Body 2011?

Jag och baby vet allt hur man slösar!!
Först åkte vi till Cubus där blev de en mysig hoodie inför sommarens kyliga sommarkvälls promenader=)
Ett Beiget linne till mina nya *Bling* brillor som jag glömt visa=)
Och sex par sockar!

Den lilla mobil väskan köpte jag tidigare under dagen=)=)

Överaskade babe med en het T-shirt...
Han fick liksom ställa upp=)

HAJEN!!!!!!!!!!!För er som inte kände till de så har jag en grym fascination till allt som har med hajar att göra=)

Vidare till biltema där vi köpte olja till "Lyckan", en magtränare( hjul), och lite små tjafs till arbetsrummet typ!!!
Och vi kom även hem med en
CROSSTRAINER!!!

Av billigare variant men vi e ju inte så seriösa i träning=)eller jag rättare sagt!
Men svettas hemma lite då och när ska väl gå an=)
KÖpa lite tyngder så kanske man ser hälsosam ut snart!
Beach 20??..Oh Yes=)!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0