Bebis Mys!!!!!!!

IGÅR!
I(går)dag har jag vart hos Elli och blivit bjuden på lunch och kaffe=)!!
Busat och myst med söt Elias!


Därefter ombeskitade jag bilen och den gick igen galant!!
Var sjukt nervös innan däremot..typ darr nervös...orka laga bilen typ mer..typ!
Var även och provade en tränings jacka men jag undrar om jag kanske har några jackor för mkt nu?=)
Öpnnade garderoben igår och tänkte ..aah ja just ja! Den där e ju rätt lika den där,..och ja just ja den där..och DEN där favoriten..ja helvete jag har mer jackor än fingrarna räcker till=)
.....



Kommentarer
Ida

Härliga bilder på sötisen!

2011-04-10 @ 22:08:23
URL: http://idanylen.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0