Beställt!!

www.ellos.se

160cm
799:- + 40%rabatt på de=)
De mesta runda mattor är normalt 133cm
Likaså dom vi säljer på jobbet men jag ville ha STÖRRE!!!!

KOmmer lagomt till fredag då¨vardagsrummsbordet ska fram!!
Nu inväntar jag mina fina lampa som ska förgylla lill rummet!!

=)

Har hängt upp mitt ljus träd från Pentik nu oxså!
Börjat dra isär "kvistarna" men viiiiiiiilken tid de tar=)

Den fick efter Fridis ide hängas upp i hallen istället för sovrummet som först var tänkt=)
Otur de för babe som är lååååång och måste ducka när han går förbi hihi=)


Kommentarer
HeidiK

oh vad du pysslar på hemma.. :)

va roligt att ses imorgon, vi är hemma hela dagen så det är bara komma när det passar dig. :)

2011-04-13 @ 15:27:43
URL: http://www.heidihk.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0