God morgon vänner

Sitter i soffan trött å grining för.. vet inte vilken dag i raden...
I o med att solen försvann nu i dagarna försvann även min energi.
Sen tog jag även på mej ett extra pass i fredags och jobbar ända in till nu på fredag så e jag tröttt..
Trött på¨mej själv för de mesta..hatar att inte ha nån energi när man kommer hem..
Tre stängningar på raken suger..men de ger ju STÅLARS=)!!
Bidragande faktor kan ju även vara tha time of tha month!
Sen e jag less på att vara less på all mat, bröd och smaksensationer??..
Vill inte ha gröt, fil eller macka till frukost!
Jag vill inte äta middag kl 21 när jag slutar...
Bläää jag HATAR denna jobba vecka..
Längtar tills fredag och min ledighet börjar=)
Men nu ska jag idag inte vara grining för intet...det e ju faktiskt SOL idag!
Och jag e super hungrir..dock på fil men de e så klart slut=(..
Ska koka mej lite the!
KRAM


Gårdagens lat outfit!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0