Naaawww..Hur söt kan man vara!!!!!=)

Har varit på bebis mys hos Heidi och Mattias heeeeeela dagen=)
Lilla Jacob kom till världen i måndags och jag fick redan idag komma å snoosa på gooo...
Skapade två presenter igår som blev mkt uppskattade=)

En vändbarfilt med hans namn på ena kanten åså en söt mössa till som passade perfekt!!

Mössan satt ju som ett Smäck!!
Lilleman var helt underbart söt, snäll och lugn...äta sova bajsa typ..och gosa med alla kära=)

Knappt så man förstår hur en sådan liten fast stor bebis ens ska rymmas i min mage???

Efter lite bebis häng blev det premiär grillning ute på altanen.
Stekande sol, sköna stolar och en öl..(mattias då, jag körde. Tog min när jag kom hem=))

Grillad fläskfile serverat med potatiskylyftor i ugn, tomat, feta, örtsås och kall sweet chili sås!!
Såååååååå Gott Mattias!!!=)

Hela dagen har varit helt underbart härligt!!Solen och våren ger en lyckokänslor.
Suttit och kollat på alla mera bilder vi fotat och bara måste bjuda på dessa från grimas mästarn han själv.
JACOB..med pappa mattias

Hahaha kan man annat än le!!
=)
Lill korvas..Måste hälsa på snart igen=)
Men nu blire hälsa på sängen!!God Natt!!


Kommentarer
Heidi

Taack för idag! :)

Tack igen för de fina presenterna. :)

Vilka fina koort! :)

2011-04-15 @ 03:13:45
URL: http://www.heidihk.wordpress.com
Virre

Va fina grejer du gjort!!! :)

2011-04-15 @ 08:17:19
URL: http://pallini.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0