Och idag då????

 Jaa..inte blev de då nån sovmorrn..Vaknade strax innan nio och låg å kikade på stor sötisen som drömde, snarkade och rörde sej till!!
Sen blev de stor frukost...avnjutes bäst under lång tid=)
Fin Slipade upp vardagsrums bordet eftersom jag inte blev nöjd med sista lackningen..
Färgtvätta och rolla på ett nytt lager!Nu ser de super bra ut=)
Efter de drog vi ut på stan!Jag shoppade en bas thisa och babe ett par jeans och 4 thisor=)
PÅ Classe hittade vi även massa skruv, en expander pistol, häftstiftapparat, limpistol, radio till sovrummet, latex handskar (spank*), ja och massa mer=)
En Kladdkaka från Mat och Prat. Hem.
 Och nu har vi borrat och fixat i lill rummet=)

Lagat så himmlesk god mat idag..Ni MÅSTE testa!!
http://bevemyrs.blogg.se/2011/january/kycklinggratang.html#comment
Mango Chutney kyckling!!!
Bra mat blogg i övrigt oxså!!

Nu ska jag dricka en kaffe åså fortsätta!!=)
Ha en trevlers!

Invigde nyjackan igår (lite skrövlers)!!...249 spänn..liksom löjligt billigt=)

Och nya hoodien under oxså..and tha panties..hehe gillar att shoppa=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0