Och påsken då??

Ja den spenderades mesta dels på jobbet!!
Jobbade fredag, lördag, söndag och Måndag...Fina stålars ni=)
Vi hade besök lite då å då av Fredriks game kamrat och i lördags bjöd jag killarna på en påskmåltid i min smak=)
Ugnsrostade rotsaker och potatis med köttbullar. Egen gräddsås med lingon i, hembakt bröd och ägg vid sidan om..bara för att de hör ju till=)

MKt gott blev de=)
Överaskade älskling med ett påskägg oxså!!!

i det låg det massa Lion choklad godis och så en

JACKA!!!!!!!!!!
Världens bästa flickvän = Jag=)=)
Sen har jag soff legat nästan hela helgen..grymt trist då killarna bara spelat datatjosan...
Men jag har ju mina hundar..och datorn..och tvn..och mina korsord..ja så tiden försvann iafl=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0