Underbar helg!

Det tåls att säga åter och åter igen!!!
Men jag har nog världens bästa pojkvän!!!=)
I fredags kom love hem..Överaskades med present som var en goooo parfym..
Inte vilken som helst utan den nyaste Geiorgi Armani..Smell at lot Gott!!!=)=)
Senare på kvällen när vi låg i sängen och myste så låg det även ett sött paket på byrån breve lampan..
Öppnade typ med tårar i ögonen för jag tycker att jag redan fått nog!!
Men vad fanns däri om inte ett underbart halsband från SNÖ med två hjärtan i hänget!!!!


Såg detta i skylt fönstret på Hanzens häromdagen då vi var ute och prommade..
Så jag blev verkligen JÄTTE JÄTTE JÄTTE GLAD!!!!!!!!!!!!!!!

Och som om de inte vore nog så blev jag bjuden på tre rätters middag på lördagen=)
På Cooks Krog.
Vi satt under tre timmar och avnjöt murkelsoppa med toast, kallrökt oxfile, potatis mumma!, rensteksfile med vaniljsås, creme brulé med bärkompott, sorbe, glass och choklad!!!
Ett glas vin och en kaffe Karlsson fick jag oxså i mej!!
En helt underbar kväll!!
Det är verkligen det bästa i världen att hitta en partner som man inte har en enda tråkig stund med!
=)
Idag har jag jobbat och babe har bytt min bil till sommardäck och tvättat!
Känner mej lite bortskämd nu när han även står och lagar maten i köket!
NU e iaf maten klar!!!!=)
*kram*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0