Brunch time!!!

Idag  har jag tillagat mitt livs första OMELETT!!!!=)
De ni!
Avskyr ju gulan i ägget så har aldrig tagit mej för att ens testa...
But today i did it...Och gott det blev=)=)
Fick tom inviga våran nya vet inte vad det heter mojäng vi köpte på Gekås=)

Strimla lite ost!!

Tog tre ägg, 6msk minigrädde och vispade ihop med lite ost.

Olja och smör i stekpannan. När ägget fick lite stadga satte jag i lite mer ost, skivad italiensk salami, tomat och spenat!


Resultatet!!!

Blev lite lätt gyllenbränd på "mat" sidan men den smakade suvens!!!!

Avnjöts med ett glas juice och Kaffe..

Njutbart!=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0