Dagens middag!

HittADE billig vitkål på Ica Maxi..1,90:-/kg eller nå!!
SOm hittat=)
Middagen blev alltså äggstuvad vitkål med lax på spenatbädd, grönsallad, en halv avocado och en klick aioli!!Mums!!

Började med att steka upp vitkålen, salta och vit peppra..

I med lite vatten och kryddor som Mango curry och salladskrydda.
Ett ägg i....lite scramle och sen två matskedar youghurt!

Under tiden var laxen i ugn. Marinerad i citron olivolja.
På med citron peppar plus persillade.
On top: kronärtskock pesto och smulad fetaost!

In i ugn 150grader typ 20 min

And serv..........

Mktmktmkt Gott=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0