Ior´s Back!!!!!!!!!


Lycka när Donna sniffade reda på Ior härom dagen...sen dess har dom varit oskiljaktiga!
Tog bort Ior efter Donnas problem i käften...
Hon hade ett hekto Iorpäls mellan tänderna och Mamma Mia fick besöka HUnd tandläkaren och pröjsa 2400Kr. 
Har haft han bakom gardinen i fönstret...en dag ramlade han ned men hon märkte inget så la han i hund korgen...då ramlade han ur den och han åkte upp på min bagageväska som stod i hallen...igår?förrgår??
Stod hon där på tå...flämtandes och glad....
Vad är de raring? tänkte jag=)¨
Tills jag insåg att det var ju IOR!!!!!!Hon hade sniffat rätt på sin bäste vän=)
Ja...He´s Back....Mamma hjärtat kan inte skilja dom två igen...
Nöjdare Och lyckligare hund har jag aldrig sett!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0