Semester dag 15- Piteå Dansar och Ler =)

Fredag och babes semesterdag!
Stod halva kvällen och förberedde picknick då vi planerade strand bad på piteå havsbad.
Väl där fick vi frågandes visa legitimation???
30 års åldersgräns i helgen säger tjejjen?ÖÖHHH men vi ska ju bara bada på stranden svarar vi..
Ja nää...30år måste man vara för att komma in på området då dom ville behålla en bra "nivå" på området..
Jaja de är ju förståeligt sa jag men får vi bADA PÅ BADHUSET DÅ??
NEJ!30 år eller barnfamilj....darn it!
Men om ni svänger ut till höger kan ni bada på Gläntan som är en anslutande strand!
Tack sa vi och körde...körde...och körde...Ingen strand skylt så långt vi kunde se..
Till slut var vi i city!
Körde tillbaka in i någe skogsområde men där var de bara behöriga som fick vara...
KÖrde in på andra sidan vägen men bara fritidshus......
FUCK it sa vi och åkte in till stan...
Strosade runt på marknaden, inne i butikerna och bland karusellerna=)
Riktigt mysigt iafl!Stötte tom på Heidi med familj=)
Blev rejält med shoppande. Sen en GOD pizza på Pizzeria Ängeln...Godast pizzor typ!
En proppmätt mage senare så shoppade vi vidare på Dollar Store...Kom därifrån med galet mkt=)


Kommentarer
HeidiK

Hehe vi var också på dollar.. Hittade också massor! ;)



Dejt snart igen?

2011-08-01 @ 21:47:15
URL: http://www.heidihk.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0