Semester dag 20- Arcus igen

Vi hade så kul med Edwin på Arcus sist så idag blevdet sista rundan dit!
Packade ner go kyckling sallad jag förberett och mina nya favorit kakor Ballerina Blåbär..MUMS!
Sen har vi (jag och syster) pressat i stek solen..så varmt idag....huuuuuu

Vi har vatten lekt med grabbarna så de känns som ett träningspass i kroppen=)

Men kul har det vart!

När jag kom hem vart de stress som vanligt!!Tända på grillen..potatisen i ugnen, grädde, kaj ps, socker och svartpeppar i kastrullen och en 40min senare fick vi smaka på den gudomligaste måltiden av ugnsstekt potatis klyftor med saftigt marinerad fläskfile..till de den godaste pepparsåsen....gaaaahh dregglar bara av att tänka på hur gott det var=)=)
Sen stressade vi vidare till Bilbingon på Coop Arenan!

Men vi var inte ens nära att vinna...ingen jävla gång=(..
Bilen framför tutade TRE gånger..alltså typ 3000Kr blev nog slut summan..minns inte om dom fick dela med nån...fusk anar jag ==)=)

Först nu har jag satt mej i soffan....bingon tog 3timmar sen har jag packat inför resan..verkar bli dåligt väder så fått tänka om..=(
Tänkte lägga mej kl 23 idag och nu är kl efter tolv...
Så nu GOD NATT!!=)


Kommentarer
sussa

Haha va exakt likadant för oss förra veckan då vi va! Bilen framför vann 2 gånger å båda bilarna som stod bredvid oss vann. Å jäveln som vann 10 000 stod snett framför oss. Något bitter man va alltså ;)

Men kul me bilbingo ändå! :)

2011-08-04 @ 09:51:31
URL: http://sussnanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0