Semester dag 21- Souvas lunch med älskling!!

Im today!

Skit morgon till att börja med!
Vaknade med huvudvärk och lingon värk...Crap!
Bra göra bort de innan resan iafl=)
Cyklade in mot stan där jag blev suuuuper stressad av all trängsel och folk...kommer krävas många öl i helgen för att koppla av=)
Vi gick och käka souvas av en vän till Fredrik som stod nere vid hamnen...
Satte oss i stora "trappan" och mös=)...


Mmmmmmmmmmmmm Mums!!!

Sen började jag må illa och planerade att åka hem och sova..men så fick jag ett sms och fem
minuter senare var jag hos Sofia och Alvin=)

Alvin

HUndarna fick springa lös på baksidan och även bada i poolen!

Tingys favorit=)


Nu ska jag locka håret innan jag åker till syster som har födelsedags fika idag!
Undra vad hon får?!?!?!=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0