Vad blev det för mat??=)

Idag är det alltså dag tre i min äta nyttigare period!
Har inte alls varit sugen på Choklad som annars är min Bästaste vän=)..eller annat sött....
Är lite små hungrig då och då men med tanke på hur mkt vi ätit under semestern och proportionerna så lär ju magsäcken ha förstorats?!=)
Vet att den ändå går tillbaka bara jag äter lite mer "normalt"
Vill inte kalla det för bantning men jag äter inge pasta eller potatis.
Så lite bröd som möjligt och om, blir det Finn crisp eller Wasa fiber som är godkänt enligt en lchf sida=)
Till lunch blev det rostbiffsallad med massa bönor, avocado och grönsaker.
Bacon kyckling och Mozzarella sallad och spenat till middag!

Helt otroligt gott=)=)

Har dessutom skapat en ny kategori- Vad blev det för mat?
LÄgger ju rätt ofta upp bilder på maten jag käkar och jag tycker om att inspirera andra med olika recept och få feedback!VAd tror ni om de??=)


Kommentarer
Ida

Låter som en bra idé! Bra att titta in på din blogg när man har dåligt med fantasi vad man ska laga för mat!

2011-08-18 @ 13:05:49
URL: http://idanylen.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0