Breaking Dawn!!

Igår kväll fick jag med mej Elli på bio!
Vi såg Breaking Dawn eller vad den heter!!Riktigt bra=)
Vi gick på 18.15 bion och den kändes oerhört skönt att komma hem och ha kvällen kvar att slappa...
MIn december mapp är sjukt tom på bilder..måste det bli ändring på=)
JObbar som vanligt sjukt mkt under december innan jul så händer inte så mkt annat än så..
Nästa vecka blir de sista julshoppingen iafl=)..Visst brukar man få lön typ den  21 istället??

Just ja!!Igår var det två år sedan dom här småttingarna som numera blivit stora föddes!!
HURRA HURRA HURRA Albus och Alvin=)


Alvin

Albus


Kommentarer
Heidi

oj, redan två år sen de föddes, galet! :)

ja fota mer och blogga ännu mer! :D

2011-12-13 @ 22:10:55
URL: http://www.heidihk.wordpress.com
Marie

Mia, har de verkligen blivit stora? :)

2011-12-13 @ 22:34:32
Sofia&Alvin

Jajjomen vi firade alvin i söndags då kom hundar och han fick presenter:) han fick ett vinterhalsband med ludd och reflex jättefint, och grisknorr plus kalastallriken jag gjort iordning åt alvin och hans vänner:) och igår fick han äta samma middag som vi humans:)

2011-12-13 @ 23:00:02
URL: http://Raiijsan.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0