Gässssp...sov då bebis!!

Den här bebisen är då aldrig trött när jag är de!!!
Den har kickat och sparkat sen kl nio då jag entrade soffan...
Så hårt den går an borde ett ben snart sticka ut=)

Nåväl!!Nu har babe stuckit sin kos...till kåbdalis med grabbarna!
Man e själv tills torsdag kväll..men de går an då jag jobbar stängningar´..
Igår kväll efter jobbet åkte vi förbi hans familj på middag och vi fick massa klappar!
Böcker i massor, bak och mat recept till mej som gillar att stå i köket!
En jätte fin kaffe servis åså en underbar påsk tallrik samling!
Måste fota alla klappar så ni får se=)
Vi blev bjudna på middag, mkt jul men även tjärknöl vad de heter och gratäng till..hur gott som helst!!
Åså åt jag Ris ala malta för första gången=)Sött men smaskigt=)

NU tror jag bebis somnat så ska krypa ner till sängs jag med!!
hare*=)
          



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0