Julen är här....

Så där ja!!Då har man klätt granen oxså=)!!

Haft en otroligt slapp dag idag!
Sett lite tv..duschat,pilla datorn, ringa samtal, pynta granen, lagat god mat, sytt lite och ska strax över till KArin!!

I helgen tog jag med älsk till Byn och åt middag med Hedi/mattias med barn!
Vi lagade med oss en älgstek som vi hade i ugnen under lördagen när vi for på ärenden!
Tyvärr var vi borta en timme längre än tänkt hehe så köttet vart liiite torrt men Hedi hade gjort e så otroligt god gratäng som var så himmlsk såsig så det gjorde inget!
Allt smakade toppen ihop=)
Till efterätt hjälpte pojkarna mej med att göra fruktsallad och till det slurpade vi i oss vitchokladsås=)
Jag tog med kameran...men glömde minneskortet i datan haha som vanligt!
Fick två bilder med mobilen men det visar ingen rättvisa för hur trevligt vi hade de!!
...Men crap då!Går inte att blåtanda över..vad gör jag för fel!!!!


Bild från fejan=)
Hare

Pöss!!


Kommentarer
HeidiK

Hedi, vem i tusan hann ni mer vara hos? ;)

2011-12-06 @ 22:03:20
Mia

Men hur menar du nu??=)

2011-12-06 @ 22:26:43
URL: http://miahh.blogg.se/
Mia

Jajajaja nu ser jag va du mena=)!!DU måste ju förstå mina slang när jag skriver snabbt på datan hahaha=)

2011-12-06 @ 22:28:15
URL: http://miahh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0