Personal middag på Bakfickan!!

Ja personal fest är nog att ta i haha...
Ikväll har vi iafl avnjutit en tre rätter middag på bakfickan , Olivers.
Jag käkade vitlöks panino med örtaioli

Välstekt oxfile med gratäng och grönpepparsås

samt en hjortronbakelse med vichokladmousse!!
(glömde fota)
Allt smakade delicious=)

Vågade inte ha kamera blixten på därav de kassa bilderna!
Fotade gänget oxså men utan blixt fångades ingen på bild=(....
Det var iafl en super trevlig kväll med massa skratt så nu har jag ont i kinderna=)
Imorgon är en ledig dag med älsklingen!
Vi funderar dra till piteå då vi är sugna på att köpa tallrikar vi hittade där sist men snålade.,..
Frågan är bara om dom har söndagsöppet???


Kommentarer
Anna-Karin

Nä de har inte haft test på det sen jag köpte mitt första ;D jag frågade då eftersom du ju sagt att det var nr 53, och de hade den ju :) det var samma nu!:)

Jag vet inte om de hunnit beställa nytt test som nån hunnit sno igen eller om de bara struntat i det ;D

2011-12-18 @ 17:38:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0