Choklad monstret i mej!!!

Sa på jobbet idag jag är sjukt socker beroende och att jag måste sluta äta sött varje dag. 
Samt att jag tänkte sluta snusa så jag och Lisen kom fram till att det är ju smartast att sluta äta godis före man slutar snusa eftersom man oftast då brukar bli extra sugen på snarra och de e INTE OK!!
Så jag beslöt mej för att sluta med godiset idag och trappa ned på snuset....
MEN...........................................
Snuset tog ju slut och kylan e inte okej så promma till statoil är ute slutet...
Mina Cravings tog över........
Så nu sitter jag här med min choklad...lätt ångest och fortfarande lika snus sugen.
*what a girl to do*???
=(
=)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0