Leopard skor

Spårade som vanligt ur på min *lilla* shopping runda!
Blev en sväng förbi dollar store, skokanonen, växtriket, jobbet, Jula och bla ÖB.
KOm hem med masssssa nytt å roligt=)

Målardukar i massa storlekar. Lådor till sovrummet. Ihopfällbart durkslag, Wcdofter, ryggborste, zebra servetter och en massa massa mera som ni ser=)
Billigt och bra!

Men bästa köpet var nog mina Mia skor........I leopard!!!!!!

Ful snygga tycker jag=)...men man måste ju våga stå ut i mängden!?
Mina projekt visar jag senare!Nu blire mysa med kärleken som kom hem=)
*Kram*


Kommentarer
Mervi

Vem är kärleken då? ;)

2011-02-11 @ 09:00:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0