TJA!!!

Missed me???=)

MIn frånvaro från helgen e för att datorn e Black!!Den går inte att starta alls...jävla skit lagning jag måste ha fått på den då den inte ens höll ett halv år=)
Men men...Pratat me försäkringskassan så jag borde snart ha en ny på G!!!
Babe tog hem en gammal stationär igår som jag sitter på nu men jag orkar inte föra över bilder på denna då den e old å seg....
HIttade en gammal going bild på på fejjan och den får mej att längta efter sol och värme NU!!!!!!!!!
Veckan har bestått av stängningar alla dagar..Imorrn jobb 8 åså lediga HELA helgen!
IKEA HERE WE COME=)
*Puss på er*


Kommentarer
liselott

fan vad nice. shoppa för mig också ;)

2011-02-23 @ 20:10:35
URL: http://lisse.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0