Galna hundar!!

Ja gisses!Jobbat kväll idag och när jag kommer hem möts jag av två överlyckliga hundar!
Efter kisset var de raka spåret på leksakerna..Donna juckandes på Ior och Tingy dödar alla leksaker..
Efter 5 minuters andpaus har Tingy satt sin leksak på mej säkert 500 gånger nu..Jag kastar å kastar men han blir ta mej fan aldrig slut..Sitter å piper här breve fortfarande=9
Och Donna så söt hoppar upp i famnen kollar på  mej å sen så vill hon pussa pussa å pussas med Matte=)
Hur go som helst=)
Vad sku ja göra utan mina små *barn*;0)


(gamla bilder)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0