Slöööö dag idag!

Ledig dag och ska göra absolut INGENTING!!!!!
Steg upp kring8-halv nio och skjutsade *sweet* till jobbet..
Svängde förbi coop för att köpa snus och köpte med mej hem två nybakta grova frallor!
Mums!!
Sen däckade jag i sängen igen och vaknade kring 12..
Så nu sitter jag kvar i soffan..ätit mina goda mackor med keso, brie och sallad på..druckit nästan 5 koppar kaffe och äntligen börjar huvudvärken försvinna!
Har btw fått dricka treo i snart 10 dagar..hur normal e de??
Idag ska jag hur som haver bara sitta framför datorn och tvn...kanske ta en dusch..men de blir slö dag rakt av!
*Kram*



Kommentarer
Sofia

MEN NÄÄÄ mia kom hit istället med dogsen :) jag är ensam hemma hela dagen:)

2011-01-27 @ 15:05:35
URL: http://raiijsan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0