It´s been a whileeee.......

Sen´bejban kom hem har jag bara jobbat 24/7 känns det som så varenda lediga minut vill jag ju klämma och pussa på min raring=)
Nu är det iafl bara tre arbetsdagar kvar tills semester=)
Har tagit halv dag fredag så jobbar 7-11 !
Hoppas på sol så vi får äta lunch på stranden jag och hjärtat=)

Som ni vet brukar kärleken köpa presenter till mej när han är borta och reser.
Denna gång inget undantag!
Fick detta JÄTTE fina halsband från Pilgrim och så matchande örstenar till i vitdiamant=)

Absolutely love them=)=)

Det är löjligt hur förälskad jag är i denna karl!!!!!!*Älskar dej*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0