Massa nytt!!!!!!!!

Dagens shopping blev blandat både rea och nyheter!

Topp från Monki

150:-

Klännig REA Vero Moda

99:-
Köpte en likadan förra året fast annat mönster.Klart en favorit!

Lite brunare var man då=)
Leopard Linne samma ställe 129:-

Beige Kjol Hm , matchade oplanerat ihop med linnet=)
149:- - 20%
Har en likadan fast grön oxså, även den från last year. Har även en i aprikos/beige men den är inte invigd än=)


Kamouflage skor REA Din Sko
99:-
Kamouflage paraply REA Lindex
50:-


Sjal REA Cubus

49:-

Rosa blomma till våran ampel häng grej som ska vara på balkongen med det blåser ju storm så vågar inte hänga ut den än=)

Ska komplettera med annat fint i men det var lite barskrapt på blomster affärn=)

Åså blev de ju en Stor påse från Dollar 121:- Med massa grejjer i!
plus ett lipgloss lipsyl Hm Rea 10:- Då jag glömt min hemma och kände mej naken om läpparna=)
MOrsan frågade hur jag ska hinna använda allt jag handlar....de har jag ingen aning om!
Får helt enkelt klä upp mej oftare=)
Semestern väntar ju snart och hoppas på fina väder dagar!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0