Semester dag 1 och halv dag!

Idag började officiellt min semester!
JObbade egentligen 7-16 men babe var ledig så gav bort halva mitt arbetspass och slutade 11 istället!!
GULD!
Babe hämtade upp mej på jobbet.
KÖpte kycklingsallad på Ica Maxi och begav oss mot storsand där vi var några timmar!^
Årets första dopp var faktiskt otroligt skönt=)
Efter stranden sku babe köpa nå på elgiganten. Men vi hamnade istl på Lindex och Dollar Store och jag kom hem två bhåar och en full påse rikare=)
Som vanligt!!!
Till kvällers har vi haft balkong häng. Druckit någon öl och smaskat på lite godis utav dom fyra påsar vi köpte!
Beach 2011 i dont think sooooooo!!!!!!!!´
Åså somnade jag på soffan...men jag har ju varit vaken sen före sex två dar på raka...halooo

just ja!vi är ju hundvakt oxså!!Till "lilla Zacken"

En Rottweiler ca 60-70 Kilo tror sej vara lika liten som mina små...men han är mys!!!!!!

Och så här trevligt har vi haft de=)!!

KÖpte ny bricka och plast sskål från dollar som passade ytterst väl in i mitt rosa balkong häng=)
Och en jävla ¨massa godis och öl!

Galet kär=)

Galet nöjd över en ÖL!

Men det är ju SEMESTER!!!!

Passade på att måla naglarna mina fina=)

Tingy hängde på!

Livsnjutare.............

Cyklist som tydligen blev panik kissnödig och bjöd på kiss show!Tack det var trevligt en fredags kväll=)?

Zacken rymdes typ inte på ballisen hahah=)
Men försökte ändå=)

Babe bjöd på allsäng Ala metallica..Alltid lika fint=)

En grillning av fläskfile och färsk potatis och några öl senare vakande jag upp på soffan...
Så jävla trött!!!
Imorgon blire nog Arcus vid sol och värme=)
Hare gött*=)


Kommentarer
elin

sååå fina bilder =)

2011-07-19 @ 21:27:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0