Semester dag 10- Fuktig värme...

Gisses vilket obehag att vakna upp till denna värme och fukt..Man kan  inte gå ut för att få luft eller gå in för att finna svalka....Nej det är lika varmt och obekvämt vart man än går!!
Babe har varit på vindan nyss och hittat våran andra fläkt iafl.
Nu har vi en i vardagsrummet och en i sovrummet=)

Imorse tog jag sovmorgon..SOmnade kring 3 inatt och sov till efter tolv?eller var de elva??
Ingen aning...Men här på soffan har jag suttit sen dess...orkar inte röra mej då man blir blöt i kroppen av minsta ansträngning..
Blir nog soffläge resten av dagen=)
Skönt efter en aldeles för stressig första semester vecka!

HIttade en bra inställing på kameran igår..bra för oss outfit fotare som oftast tar mer än en bild innnan vi blir nöjda=)
Man kan välja hur många bilder kameran ska fota och hur många secunder emellan!
Kommer användas flitigt!
Så här är ena toppen jag köpte igår...
Bilderna är suddiga men det är dunkelt ute och Inne...Kameran valde detta moooood=)


Till middag Kebab pizza med dinkel botten..Mumma!!!

Gjorde en vanlig sallad och en på vitkål...good work Misen=)

Dinkel i smeten is tha hit!!Hade det tom i lussebullarna i vintras!
Gör baken mkt godare och frasigare=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0