Semester dag 14- Gultza udden, östermalm och grannen!!

Ja idag har jag alltså varit ledig i 14 dagar. TVÅ VECKOR!
Två och en halv vecka kvar då=/
Vaknade till super fint väder. Fick med morsan till gultza uddens strand ett tag..Även babe kom dit under lunchen=)
Dessvärre var de sämre väder(sol) där än på malmudden..Molen kom och for hit och hatt!
Så till slut blev mor salt sugen och ville ha en korv så jag hakade med till östermalm dör vi intog balkongen istället med strålande sol och inga som helst moln!!det gillas=)
Har alltså pressat sen före tolv idag till strax efter kl 17 då jag åkte in mot stan för några ärenden!
Jag känner mej rätt STEKT!!
KOm hem med två par skor...inte bra...eller jo=)
ETt par gråa leoopard kilklackar..*love*

På kvällen har jag vart förbi grannen Karin=)Slingat hennes hår och druckit kaffe..snackat skit osv=)=)
Börjat fundera på vad man ska ha med på resan..Vill ju inte överpacka då jag vill shoppa en massa!!
Nå ni...dags att slita älsk från gameandet och se på lite Cleveland show!
Uppskattar ni Family guy så lär ni älska denna serie!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0