Semester dag 2- Lördag kväll=)

Dagens middag lördag 16/7 !

Mango Chutney Kyckling med ris...Mumma!!!!!!!
Receptet har jag tagit från en grym Mat blogg jag följer..'
Men har gjort om receptet lite själv=)
http://bevemyrs.blogg.se/2011/january/kycklinggratang.html#comment

Blev inge vila lördag eftermiddag!Jag tog tag i go middag medans babe gameade lite och så lockade jag håret=)
Dukade upp go middag på balkongen och bara njööööööööööööööt av livet!

Kaffe och Go kladdkake muffins till efterrätt!



Var så härlig kvälls sol så vi gick ned (cykla) till stranden där vi anvjöt varsin öl i solonedgången=)

Malmudden är verkligen helt underbar att bo på=)


Sen gick vi tillbaka till läggan där vi kollade på roliga klipp och skrattade gärnet!

Så himla härligt att ha samma humor som sin kärlek=)

Sen vet jag inte vad klockan blev men vi cyklade in till Bishops som planerat..
Drack den största ölen ever i ett sjukt tungt glas=)

hahaha

En till öl efter de så gick vi mot All star..Där avslutade vi kvällen och babe satsade lite stålars men kom tom hänt hem=)

Det var en helt sjukt galen och rolig helg med bara oss två=)
Finns flera bilder till men dom får vi glatt skratta åt själva!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0