Semester dag 2- Lördag

Tyckte mest jag sov halva kvällen igår...men lika trött är jag idag!
Blev inge arcus då solen uteblev men vi prommade en långis med hundarna sen gick vi in till stan med min cykel som fick sej lite luft i däcken!

Tingy lite olycklig när favorit bollen landade framför Zackens nos=)

Invigde nya kjolen idag och insåg att FAN jag har ju inga skor att ha till...

SÅ de blev sko shopping!!

1 par skor blev visst 3..Opps=)

Men billigt som FAN!
49 Kr styck och ta 3 betala för 2..
Så fick liksom tre par skor för 98Kr...Löjligt billigt!

IdaG fyller ju söta Edvin 1 år  så vi köpte present till han..En Barbapappa handduk=)
Sen blev de födelsedagsfika hos Anna och Stefan i deras nya lägenhet på kalkällan...



EDVIN 1 ÅR!

Nu sitter jag i soffan och funderar på om jag ska ta en sov paus eller en återställare??
Solen börjar glimta fram på balkongen och där ska vi sitta och slurpa ett glas vin eller två senare och planen var sen att dra på Bishops och smaka lite olika sorters go öl!!
Toddiloo!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0